links




May 29, 2011

coat! coat! coat!

Help me! I'm insane! Oh my... I've been lusting over heaps and heaps and heaps of coat pics for the past week. I just love them! As much as I love babydolls and flowery dresses *sigh*


I love how simple this coat is, and the beige color! *melts* and it doesn't help that the model is a little bit too cute for her own good. One thing I'm unsure about is how tall the model is, I mean... it wouldn't look that good if I'd be drown in it, right? LOL.


or something a little bit more shape-y. I love that details, but it looks a little bit too warm for me who lives in this tropical country. Would match the cold nights, though :)


soooo loving this! Simple and yet... ah... I think I should stop talking and show you some pictures huh?



13 comments:

  1. hihihi I love coats too! But it's weird to wear this kind of cloth in hot hot Singapore and Indonesia

    ReplyDelete
  2. Nice coats! And you know what? They shoot up so the models look tall. (BUT I do know most models are tall, but not all...)

    ReplyDelete
  3. they´re all beautifuL! but i Loved the second and the last one best :D

    ReplyDelete
  4. yes they re beautiful and the coats fit to their body because of what? they are tall.. :D

    nope! im not sayiiing.. LOL

    ReplyDelete
  5. Ahhh gorgeous coats! I guess the only good thing about Canada is there's plenty of months where you wear coats (though not this week, so humid!). I would gladly trade one of my coats for your flowery dresses haha :)

    ReplyDelete
  6. I love coats too. It doesn't get that cold here but we do have cold nights. The prices are great too! Eepp. Now I will want to buy coats. x

    ReplyDelete
  7. oh I love the second one and the last!! Coats are the best!!

    ReplyDelete
  8. I swear, Asian girls are so pretty! O_O

    ReplyDelete
  9. such cute coats! as much as i love them, i think i get enough of wearing them since we have cold weather probably 8/12 months of the year! :P

    ReplyDelete
  10. Hey tiara! I don't know if you still remember me, but hey, I'm back! ;)

    Oh don't worry, I can totally relate to your love for coats! Precisely why I wish I were living in a country with four seasons! I love the second (TWEED!) and the last one! ;)

    ReplyDelete
  11. The dark brown coat looks like from a dream - would LOVE to have one like this - because of the model as well as the colour of passion...

    ReplyDelete
  12. Tiara! I miss you, where are you!??! Busy with school?? :)

    ReplyDelete
  13. love the pink and the red one <3
    jmankowski.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you for coming and leaving a comment! Yay! O(≧∇≦)O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...