links




Dec 30, 2011

So I forgot to put a Title...


thanks to Rad's constant nagging, here I am finally updating this blog. Man! Is this blog look dustier than usual? Oh crap! Is that spiderweb I'm seeing? :O hahaha... okay, first of all... Merry Christmas! Although I don't really celebrate it, well... I'm enjoying the holiday too! Hahahah ;p so Happy Holiday! How did you spend your holiday? me? Oh, of course, lazing around in bed, it was raining all day on christmas so it was perfect for sleeping! YAY!

Anyway, I got sick too :( I can't remember when was the last time I fell that sick. Yeah, with fever and all, but I'm getting better now, of course since I'm a strong lady, hah! (say the girl who spent two days straight under the blanket) it must be the weather, or something. I'm not even sure why was I sick, sigh~

I still have to draw three more pictures. Yes, in my list I still have three to draw and I'm like... starting to go sleep imagining how the picture should be! Hah! These ones should be good. It's been too long since the last time I really draw something, I'm kinda nervous.

So, new year is nearing. Much as I can't believe it, oh well... I just have to face it, right? Here's the thought that keep coming to me: I'm not getting any younger!!! >O< oh my! I feel like I'm getting fifty soon!



I still remember clearly spending the new year last year in the club (clubs, actually), wasted (kinda) with my friends, and oh my! There were some drama too! I mean, my friends met her ex there, and some guys trying to hook me up (damn! this one is annoying part), some other guys trying to catch my friend (all I can remember, his name was radio, hahahahaha... he dressed up like Elvis, I swear he did!), and the worst part, we forgot to take any picture, oh well...

perverts and exes aside, it was a fun night. Ahhh... I missed my friends :( they're all over the place now since we're all graduated. And up till now I still don't know how I will spend this year's new year, hmm... for me it's either a super-crowded place, or nothing at all, as in quiet place... like... as quiet as my room.



Hahah, I gotta say, me and my room has this special bonding now that I barely sleep anymore. You see, classes and all... sleeping is now such a big thing for me. It's an honor to get to sleep, really! :)) and it's getting really crowded outside, making me even lazier to fight the heat only to spend some money ~_~ I don't even have that much in my pocket anyway. Maybe I should really start the drawing, hahah...

by the way, I found this on tumblr, so I think I should share it here, what is yours? I'm a Moe; nauseatingly cute, trololololol...


10 comments:

  1. Hahahaha I thought you died from all the exams and stuff!

    I was like wondering what the heck that photo of lights and everything until you mentioned night clubs :))

    Btw, I think I hanging out at the garden juice cafe near my house for the 'eve' so u can join me if u have no plans. I don't know if I will stay until midnight though ... Dondy and some others may be there too..l not confirmed yet

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOW! Now we can reply to comments!!! BLOGGER ANSWERED OUR PRAYERS!!!! YAYNESSS!!! *jumps around

      Delete
  2. And, I'm the last one in the list :)

    ReplyDelete
  3. Happy Holidays! Glad you are starting to feel better! So the thing you found on tumblr... I am scary possessive and Mr. is elite, intelligent, incredibly rich, and seemingly perfect in every way; also has their own fan-club, which is soooo true for both of us!! HAHA

    ReplyDelete
  4. Happy happy holidays! No matter what you do for New Year's I hope 2012 brings PLENTY of sleep; you've been working too hard, but pat yourself on the back because you're done so well! :) And I'm a Bishoujo ... I make flowers bloom lolol.

    ReplyDelete
  5. Galau gal! Happy New Yearrrrrrrrerererereererererer! hahaha

    so what did u do on the eve?

    Got drunk? :p

    ReplyDelete
  6. LOL ramble here! Write a longer longer post! :DD

    ReplyDelete
  7. wake up!! clean up ur messy room! and forget school 'cause you have a blog to update!!! ;))

    ReplyDelete
  8. i love your blog, i read it every chance i get. please keep it up : ) and could you check out my blog? www.frombrittanywithlovee.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you for coming and leaving a comment! Yay! O(≧∇≦)O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...